Op onze website laten we regelmatig zien wat onze leden doen en waar ze voor staan.

Zo publiceerden we een interview met ons jongste lid Beau van den Hurk (23) uit Arnhem. Ze richtte in 2019 haar bedrijf Oostland Security op. Haar keus om lid te worden van VBe NL. “Er ligt bij VBe NL een lage drempel om lid te worden. Bovendien is VBe NL belangenbehartiger van MKB-beveiligingsbedrijven. Ik heb uiteraard nog geen grote omzet en ook daarom voel ik mij thuis bij VBe NL. Ik hoop ook via jullie een netwerk op te bouwen en heb gezien dat er jaarlijkse vergaderingen zijn. Ik hoop verder dat VBe NL iets voor mij kan betekenen bij juridische vraagstukken. Allemaal goede redenen om lid te worden.”

Beveiligers stonden dit jaar in de frontlinie. Bijvoorbeeld bij het handhaven van de mondkapverplichting in onder andere winkels. Marloes Duin van ons lid Centurion Beveiliging in Amsterdam werd dinsdag 1 december geïnterviewd door BNR Nieuwsradio. Dit was de dag dat er nationaal een mondkapverplichting ging gelden voor binnenruimtes. Rode draad in de boodschap van Marloes is dat de manier van communiceren van beveiligers heel belangrijk is. “Ik begin altijd met groeten. Goedemorgen. Mag ik u er op attenderen dat u een mondkapje op moet hier?”